2123

A Föld már nem létezik. Az emberek most egy Benope nevű bolygót akarnak elvenni az őslakóktól, a Kriptidektől.
Készen vagy arra, hogy megmentsd a bolygót, vagy hogy elfoglald az emberiségnek?
Döntsd el, s harcolj!


 
PortálPortál  HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | .
 

 A karakter és a képesség szabályai [ÚJAKNAK]

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
avatar
Napkelte
Isten
Isten

Hozzászólások száma : 328
Hírnév : 2
Regisztrált : 2013. Jun. 04.
Kor : 26
Tartózkodási hely : Valahol

Karakterlap
Szint: ???
EXP:
0/0  (0/0)
Elem/Kaszt: Fény

TémanyitásTárgy: A karakter és a képesség szabályai [ÚJAKNAK]   Csüt. 06 Jún. 2013, 16:58

Szótár:
 


Karakter Szabályok:



- A Médiában szereplő létező és kitalált személyeket csakis a staff tagjai (Mesélők és Adminok) használhatják!
- A Karakter Neve attól függ, mi leszel: Ha Kriptid vagy, akkor egyértelműen nem lehet a karakternek olyan neve, mint John, Gary, Pityu, stb. A Kriptid név fantázia név, mint a Gyűrűk Urából a Hobbitoknál. Példa: Tűztollú, Méregköpő, Vörös Mancs, Vérfog, stb. Ha Ember vagy, akkor egyértelmű. Bármilyen emberi nevet használhatsz, de Kriptid nevet semmi esetre sem, ha ember a karaktered!
- Próbálj meg nem olyan nevet használni, ami kicsit is hasonlít egy másikéra! Nem szeretnék, ha állandóan keverés lenne két ugyanolyan nevű egyén miatt. Minél egyedibb a neved, annál jobb! A karakterek listáját itt nézheted meg.
- Az előtörténetet a minta alapján készítsd el, mert csak akkor fogadom el, ha elég jó hozzá! Ja és új témát a New topic gombbal lehet az Előtörténeteknél.
- Ha egy másik karakterrel családi kapcsolatot akarsz, akkor beszéljétek meg, és ha mindkét fél beleegyezik, szóljatok az Adminoknak!
- Senki más nem ellenőrizheti az Előtörténetet, csakis az, aki Admin! Erre azért van szükség, hogy ne olyanoké legyen elfogadva, akik csak trollkodni járnak ide!
- Avatarod akár Anime-ből is lehet, de nem mondhatod rá, hogy te csináltad!

_________________
"LIDÉRCÉJ, ELÉG LEGYEN! Azzal nem oldunk meg semmit sem, ha az Emberek szintjére süllyedünk, és lemészároljuk őket ész nélkül, mint ahogy ők minket!"

Vendégek ide tehetik az oldaluk bannerét, cserében tegyék ki az ő oldalukra a miénket.

Színkód: #CC9933


A hozzászólást Napkelte összesen 16 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. 02 Dec. 2013, 20:20-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://mystery-world.hungarianforum.net
avatar
Napkelte
Isten
Isten

Hozzászólások száma : 328
Hírnév : 2
Regisztrált : 2013. Jun. 04.
Kor : 26
Tartózkodási hely : Valahol

Karakterlap
Szint: ???
EXP:
0/0  (0/0)
Elem/Kaszt: Fény

TémanyitásTárgy: Re: A karakter és a képesség szabályai [ÚJAKNAK]   Csüt. 06 Jún. 2013, 17:12


Képesség Szabályok:


A képességek itt nem úgy vannak, hogy előre meg van adva, mit tanulhatsz. A képességeidet TE MAGAD találhatod ki! A szerintem kiváló Sword Art Online szerepjáték képességrendszerére alapszik, aminek lényege, hogy a játékos találja ki karakterének a képességet, ezzel egyedibbé téve minden egyes karaktert. Itt új képességeket minden 20. Szinten találhatsz ki, abból kifolyólag, hogy itt varázslatok és képzettségek is vannak, amiket teljesítménytől függően kapsz. Ám a képességekre is vannak szabályok:



Általános képességszabályok:


- Kerüld az olyan képességek kitalálását, amik léteznek, vagy máséhoz hasonlítanak nagyon! Ilyeneket csak akkor engedélyezünk, ha az adott képesség játékos beleegyezik, de akkor mindkettőnek igazolnia kell! Bizonyos esetekben, pl passzív képességéknél még akkor sem fogadjuk el! A létező képességek listáját itt találod.
- Nem lehet olyan képességed, ami Foglalkozást(Érclelés, Ékszerész, stb) pótol!
- Nem lehet olyan képességed, ami pontoktól vagy azoktól függetlenül sebezhetetlenné, érinthetetlenné, legyőzhetetlenné tesz.
- Egy képességnek csak egy hatása lehet (Magyarul nem lehet olyan, ami egyszerre mérgez, gyógyít, bénít). Egyedül a sebzésekre alkalmas képességeknek lehet mellékhatása, de akkor működhet csak, ha azok sebzése nem éri el az Erőd/Célzásod értékének felét. Ellenkező esetben nem aktiválódik.
- Biztosan találó képesség nincs. A találati esélyt a speciális képességre tett pontjaid száma dönti el, így ne is készíts olyan specet, ami addig működik, ameddig el nem éri a kívánt hatást.


Képesség időtartalma és lehűlési ideje:
Minél erősebb egy képesség, annál rövidebb ideig lehet fenntartani, és annál több időbe kerül feltölteni újabb használatra. Egy aktív képesség sem tarthat tovább három (3) körnél, és a minimális lehűlési idő is minden esetben legalább kettő (2) kör kell lennie. A staffnak jogában áll megszabni e két mértéked képességed erőssége alapján.
*KIVÉTEL LEHETSÉGES, HA: Megfelelően erős hátrány, visszahatás ér a képesség használata közben, vagy ha a képesség egyáltalán nem, vagy csak nagyon csekély mértékben erősíti a karaktert.



Kockázós harcokra vonatkozó képességszabályok


Vannak olyan képességek, amik Küzdőtérben elmennek, de a kockázós harcokban felborítják az egyensúlyt azzal, hogy túl nagy előnyt kaphatnak a használóik, ezzel elrontva a többiek játékélményét. Ezért bizonyos képességtípusoknál korlátozást kell szabnunk a működésükben, ám ezek csupán a szörnyharcokra és az egymás elleni kockázós harcokra érvényesek.

Általános szabályból csupán egy van: Ha képességed nem sikerül párbajban vagy szörnyharcban, akkor EGY KÖRT KELL VÁRNOD, míg úja megpróbálhatod. Elite és Mini Elite-harcokra ez a kitétel nem vonatkozik.

Statmódosító képességek
Sok olyan képesség van, ami növeli használója maximum két Statját, vagy más karakter statjait csökkenti. Ennek a képességnek elsősorban az a lényege, hogy előnyt adjon a harchoz, ás bár egyszerűen hangzik, hogy megkétszerezi egy statnak értékét, ám a pontoktól függően esélytelenné teszi az ellenfelet, vagy túl egyszerű lesz a mesélő által kihívásnak szánt Ellenség harc már attól is, ha csak eggyel több támadásra van lehetőséged pár körön belül. Ezért ennek kikerülése érdekében ne szorzót adjál, hanem konkrét számokat (Pl.: +2 Erő/Célzás vagy -4 Kezelés). Az ilyen féle képességekhez köteles vagy valamilyen kézzelfogható hátrányt írni amivel tompítod, kiegyensúlyozod az előnyödet.

- A Statmodósítás maximuma legfejlebb a szintednek fele lehet LEFELÉ kerekítve!
- Néhány biztosan működő példa korlátokra: életpont-vesztés, sebzéscsökkenés, találati esély csökkenése, pihenőkörök számának növelése. Légy kreatív! Ha két statot növel a képesség, akkor nagyobbnak kell lennie a korlátnak is!
- Gyorsaságot növelő képességet legfeljebb egyszer aktiválhatsz egy harcban!
- Support képességekre, vagyis ha nem a magad javát szolgálja a speced, nem vonatkoznak ezek az irányelvek. Ettől függetlenül a túlságosan erős buff, vagy gyógyító képességeknek javallott a lekorlátozása.
*KIVÉTEL LEHETSÉGES, HA: megfelelően erős hátrány, visszahatás ér a képesség használata közben

Támadó Képességek:
A specek másik jelentős fajtája a különleges támadások alfaja. Erre a típusra az alábbi korlátok vannak:

- Az ilyen specek sebzése legfeljebb a statmódosítókra vonatkozó bónuszt adhatja az alapjaként szolgáló statra (erő, spec képesség, stb). Ebben az esetben nem lehet semmilyen mellékhatása és a minimum lehűlési ideje 3 kör legalább.
- Mellékhatása (Bénítás, Mérgezés, stb) csak akkor lehet egy támadó képességnek, ha annak a sebzése nem éri el az erőd felét. Az ilyen képességekre az erejüktől függetlenül rövid hatóidő és hosszú lehűlési idő vonatkozhat.
- Sebzést okozó speciális képesség nem használható együtt normál támadással! Kivételt jelenthet, ha a sebzés mértéke elenyésző, például a fegyvered erőbónusza.
*KIVÉTEL LEHETSÉGES, HA: megfelelően erős hátrány, visszahatás ér

Bénító képességek:
Szintén jelentős típusnak számít a bénítás (fagyhatás, paralízis, sebzésnullázás, stb). Az ilyen képességek alapvetően legalább három (3) körös lehűlési idővel kell rendelkezzenek. Kivételt jelenthet, ha a képesség aktiválásához valamilyen feltétel párosul (szükséges hozzá találat, vagy statoktól függ például), ebben az esetben legalább két (2) körre csökkenhet a képesség újraaktiválásához szükséges idő.

Öngyógyítás, regeneráció:
Az élet az egyik, ha nem a legértékesebb statja egy karakternek. Az öngyógyítás, regeneráció vagy életnövelés emiatt a legkényesebb képességeknek számít, és mint ilyen, szigorúbban bírálja el őket a staff, mint más speceket. Lévén sokféle és fajta módja van, így konkrét szabályozás nincsen rá, de hacsak maga a gyógyítás mértéke nem elenyésző a teljes életedhez vagy a sebzésekhez képest, úgy elsősorban egyszer használatos képességként számolj vele.

_________________
"LIDÉRCÉJ, ELÉG LEGYEN! Azzal nem oldunk meg semmit sem, ha az Emberek szintjére süllyedünk, és lemészároljuk őket ész nélkül, mint ahogy ők minket!"

Vendégek ide tehetik az oldaluk bannerét, cserében tegyék ki az ő oldalukra a miénket.

Színkód: #CC9933
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://mystery-world.hungarianforum.net
 

A karakter és a képesség szabályai [ÚJAKNAK]

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

 Similar topics

-
» Speciális Képességek (Összesítő)
» -=Sharingan=-
» -=Unazaki klán=-
» Mizukage palota
» Rikudou Sennin és a Chakra Eredete

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Mystery World Szerepjáték :: Általános :: Szabályok-